Tone Plus : Penurunan Bilangan Simkad Untuk Capai Tahap Service Center

scPada 10hb Disember 2013, pihak syarikat telah mengumumkan penurunan kadar pembelian simkad untuk menjadi Service Center dalam program Tone Plus. Ia efektif bermula pada 1hb Disember 2013.

Penurunan ini adalah berikutan daripada kejayaan syarikat menarik ramai Junior Center ke dalam program Tone Excel yang telah dilakukan pada awal tahun ini. Maka, adalah secara natural pihak syarikat mengikut langkah kejayaan tersebut.

Penurunan kadar ini akan menyebabkan ‘entry point’ bagi ahli mencapai tahap pendapatan yang lebih tinggi pada kadar yang lebih pantas menjadi lebih rendah. Dengan itu, ia mampu menarik lebih ramai ‘leaders’ yang aktif untuk mempromosi program ini.

Kadar yang ditetapkan sebelum ini iaitu sebanyak 100 bisnes pack (400 simkad) bersamaan RM24,000 telah diturunkan ke hanya 120 simkad sahaja iaitu bersamaan RM7,920 sahaja.

Walaupun nilai pembelian awal ini lebih rendah dari kadar Junior Center bagi program Tone Excel yang memerlukan pembelian 120 simkad pada harga RM9,840,Β namun jumlah bilangan pembelian Simkadnya tetap sama iaitu 120 keping Simkad sekali beli. Perbezaan harga akhir ini adalah kerana cara pembayaran bonus ‘Fast Track’ antara program adalah berbeza.

Service Center bagi program Tone Plus kini akan menikmati pembelian susulan pada harga RM66 sekeping Simkad dan juga menikmati komisyen Top Up sebanyak 1% dari setiap Simkad yang dijualnya.

Selain itu, Service Center program Tone Plus akan mempunyai lebih ruang kebebasan untuk mendaftar ahli baru yang boleh dilakukan terus oleh beliau sendiri termasuk sesiapa yang bukan dari kumpulannya. Ini akan memudahkan Service Center tersebut merancang perkembangan perniagaannya.

Jangan lepaskan peluang ini kerana dengan nilai RM7,920 sahaja, anda mempunyai lebih ruang untuk menambahkan pendapatan bulanan selain menjadikan diri anda sebagai tempat merujuk oleh masyarakat tentang program ini.

Untuk pengetahuan lanjut tentang cara-cara untuk menaikkan taraf anda ke tahap Service Center Tone Plus, sila hubungi saya Kamaruzaman Zainal (KZ) di 010-7962-696 atau mana-mana Branch dan Premium Service Center yang boleh dirujuk di laman web saya www.mytoneplus.com.

About Kamaruzaman Zainal (KZ)

Kamaruzaman Zainal (KZ), B. Mgt (USM). Managing Own Network Marketing Business. Member of Tone Group : Service Center of TONE EXCEL and Premium Branch of TONE PLUS. Founder of MyTonePlus.com.
This entry was posted in Program Tone Plus and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Tone Plus : Penurunan Bilangan Simkad Untuk Capai Tahap Service Center

  1. Terima kasih kerana memberi kesedaran kepada pengguna handphone di malaysia

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s